Naruto PBF- gra przez forum
Legendarny Shinobi
Jeżeli chcesz coś kupić napisz tutaj < pamiętaj że admini odliczają ci kasę i dodają ekwipunek>
Kunai:
Podstawowa broń każdego shinobiego. Kunai to nieduży sztylet, który może być rzucony lub używany jako nóż. Kunai jest tak skonstruowany, że shinobi bez problemu może rzucić kilkoma takimi nożami (trzymając je za uchwyt w kształcie koła na końcu). Kunai służy przede wszystkim do zadawania ran kłutych, poprzez pchnięcia. W Naruto właściwie każdy bohater, czy wróg używa Kunai, od Naruto, przez Sasuke, aż do Zabuzy.
Kasa:5
Obrażenia:5
Shuriken:
Shurikeny, zwane gwiazdkami ninja, występują w trzech różnych odmianach: małe Shurikeny oraz dwa typy dużych Shurikenów (zwykły oraz Evil Wind). Te pierwsze są poręczne, łatwe w użyciu, lecz nie przynoszą zbyt dużych efektów. Natomiast duże Shurikeny są trudniejsze w obsłudze (trzeba jednak mieć siłę, żeby takim rzucić ), mniej poręczne, ale jak już kogoś nim trafisz, to raczej przyniesie efekty . Jest jeszcze jeden, chyba najlepszy pod względem zadawanych obrażeń, oraz poręczności Shuriken. Jest nim Evil Wind Shuriken. Ma zakrzywione ostrza, więc zadaje większe obrażenia niż zwykły duży Shuriken, a jednocześnie jest poręczny, ponieważ można go złożyć. Kiedy jest złożony jest niewiele większy od Kunai. Dużych Shurikenów używają głównie bardziej doświadczeni ninja. Geninowie wolą zazwyczaj klasyczne, małe Shurikeny.
Kasa:5
Obrażenia:5
Senbon
Długie, cienkie, metalowe igły wykorzystywane przede wszystkim w akupunkturze, są używane przez niektórych ninja (np. Haku) jako broń precyzyjna. Taką igłą trudno jest zabić ot tak sobie nią rzucając. Ninja rzucając taką zabaweczką celuje w określony punkt witalny na ciele (serce, nerki, oczy). Czasami, igłami rzuca się po to, by zatrzymać na chwilę przeciwnika trafiając go np. w plecy.
Kasa:10
Obrażenia:10
Kubikiri Houcho:
Kubikiri Houcho. Olbrzymi oręż przypominający trochę tasak, który jest podstawową bronią Momochi Zabuzy. Co najdziwniejsze, Zabuza dość swobodnie używa też tego miecza jako broni miotanej, co czyni ją bardzo trudną w bloku. Duży ciężar jest atutem przy walce wręcz - łatwo przełamać nią blok przeciwnika.
Kasa: 20000
Obrażenia: 100+ siła
Kyodai Sensu:
Tajna broń Temari. Jego użycie powoduje bardzo silne huragany, które na dodatek są w stanie zadawać obrażenia. Czasami wachlarz służy do latania, co bardzo dobrym przykładem jest walka z Tenten podczas Egzaminu Selekcji Chuunin. Ów broń posiada trzy gwiazdy, które są jakby znakiem dla Temari do ostatecznego ataku. Kiedy jeszcze nie zostaną one odsłonięte wtedy nie ma dla niej prawdziwej walki.
Kasa:15000
Obrażenia: 50+ 50% chakry- zabiera 10% chakry
Zwój Przywołania
Przekazywany z pokolenia na pokolenie przez shinobi. Zwój, dzięki któremu zawiera się przymierze ze zwierzętami. Po zawarciu takiego paktu można przywołać jedną z kilku kreatur. Należą do nich m.in.: psy, ślimaki, żaby, małpy a także węże. Wewnątrz niego znajduje się spis osób, które są upoważnione do korzystania z tej techniki. Cały formularz jaki się tam znajduje należy uzupełnić własną krwią. Jest to bowiem jeden z elementów służący do przywołania kreatury prócz pieczęci, które są podstawą.
Podpisanie paktu:
- z węzami- http://republika.pl/blog_gd_4086176/557 … /manda.gif
- z żabami- http://www.itudia.com/naruto/images/gamabunta_01.jpg
- ze ślimakami- http://images1.wikia.nocookie.net/narut … atsuya.jpg
- z psami- http://www.naruto.net.pl/images/article … naruto.jpg
- z małpami- http://i167.photobucket.com/albums/u137 … o/Enma.jpg
Kasa: 30000
Obrażenia: 20+ 50% chakry+ siła- zużywa 10% chakry
Lalki:
Karasu
Jest to podstawowa marionetka Kankuro. W dosłownym tłumaczeniu Karasu oznacza kruk. Zabawka ta sama w sobie posiada wiele przydatnych broni. Niektóre z nich są nawet zatrute, co pozwala na zadanie dodatkowych obrażeń przeciwnikowi. Karasu, tak jak i inne marionetki, jest manipulowany przy pomocy nitek zrobionych z Chakry. Dzięki temu z gracją może kontrolować wszystkie ruchy swoich kukiełek. W trudnych sytuacjach Karasu wykorzystywane jest do podmiany ciał. Kiedy marionetka wyraźnie nie radzi sobie z wrogiem, wtedy Kankuro wkracza do akcji.
Kuraori
Tłumacząc na polski Kuraori znaczy czarna mrówka. Tak samo jak Karasu, ta marionetka również jest kontrolowana przy pomocy nici Chakry. W przeciwieństwie do swojej poprzedniczki, Kuraori może służyć również jako pojemnik. Działa on na prostej zasadzie. Wróg może być "pochłonięty" przez kukiełkę, z której ciężko jest się wydostać. Po długiej walce z przeciwnikiem przy pomocy Kuraori z łatwością można zakończyć całe przedstawienie. W ciele marionetki znajdują się otwory pasujące do kończyn Karasu. Szybka śmierć, uwięziona osoba nawet nie zdąży poczuć bólu. Dzięki temu Kankuro otrzymuje wspaniałe narzędzie, przy pomocy którego może zabić nie jednego przeciwnika.
Sanshouuo
Wraz ze wzrostem umiejętności Kankuro pojawia się nowa marionetka. Tym razem nie jest ona noszona na plecach jak w przypadku dwóch pozostałych. Ta kukła jest pojawia się przy pomocy techniki przywołania. Sanshouuo jest marionetką o ogromnych rozmiarach. Z wyglądu przypomina wielką salamandrę.
Sandaime Kazekage
Jedna z potężniejszych zabawek Sasoriego. Zniknięcie Trzeciego Kazekage było dla wszystkich zagadką, ponieważ był uważany za najsilniejszego shinobi jaki żył w Suna-Gakure. Nikt nie wiedział co się z nim stało. Prawdą jednak było to, że przyszło mu walczyć z Sasorim. Jednak przegrał z nim, a następnie stał się jego marionetką. Lalkę Sandaime Kazekage widzimy w walce Sasoriego z Chiyo i Sakurą. Ta druga po długiej walce w końcu zniszczyła kukiełkę.
Hiruko
Marionetka Sasoriego, która służyła mu za pancerz. Na pierwszy rzut oka można odnieść wrażenie, że tak właśnie wygląda Missing-nin z Suna-Gakure. Jak się jednak okazało, było to ciało jednego z shinobi z piaskowej wioski, które przerobił na swoją kukiełkę. Masywna marionetka, która z tyłu posiadała ogromny ogon nasączony trucizną. W swoim asortymencie miała dużo broni, które również były zatrute. Hiruko została zniszczona przez Sakurę, dzięki jej nadludzkiej sile.
Rodzice Sasoriego
Sasori specjalizował się w tworzeniu marionetek na wzór ludzkich ciał. Pierwszymi lalkami byli jego rodzice. Na początku wykorzystywał je w celu zaspokojenia swojej dziecięcej potrzeby miłości. Kiedy potrzebował czułości kilkoma ruchami palców sprawiał, że „rodzice” przychodzili do niego i go przytulali, a zdarzało się nawet, iż spali z nim, jakby to byli prawdziwi ojciec i matka. Kiedy wydoroślał i przestał ich potrzebować, zapomniał o nich. Dopiero Chiyo się nimi zajęła – wyposażyła je w broń, która później przydała się w walce z Sasorim. To właśnie zadały ostateczny cios członkowi Akatsuki z Suna-Gakure.
Każda marionetka kosztuje: 20000
Obrażenia: 100+ 50% chakry- zużywa 10% chakry
Samehada (Sharkskin)
Potężna broń którą umie władać jedynie Kisame. Miecz ten wykonany jest ze skóry rekina, która jest niesłychanie ostra. Wystarczy mały kontakt z przeciwnikiem i już jest on cały rozszarpany. Miecz ten ma tez jeszcze jedną ciekawą właściwość, mianowicie potrafi absorbować chakrę przeciwnika. Wyćwiczony Kisame potrafił ten niesłychanie ciężki miecz przymać w jednej ręce i przy tym nie tracić nad nim kontroli.
Kasa: 40000
Obrażenia: Zadaje 100 obrażeń+ siła+ 50 chakry- zużywa 10% chakry
Kusanagi
Orochimaru posiada swój osobisty miecz – legendarny Kusanagi. Ze względu na jego wartość trzymał go w swoim ciele. Kiedy chciał go użyć wyjmował przez usta. Dzięki temu, że był spokrewniony z wężami taki wyczyn nie sprawiał mu większego bólu. Także Sasuke podczas pobytu pod czujnym okiem Orochimaru doczekał się swojego Kusanagi.
Kasa: 100000
Obrażenia:500+siła+50% chakry- zużywa 10% chakry
Offline
Użytkownik
Poproszę 10x senbon
Offline
Mistrz Senjutsu
Podpisuje pakt z wezami
Offline